Яскраві вироби - темні наміри: 45% молоді вживає тютюнові та нікотинові вироби » Острозька міська рада

Яскраві вироби - темні наміри: 45% молоді вживає тютюнові та нікотинові вироби

person access_time18-07-2025, 14:57 visibility20

Триває соціальна інформаційна кампанія «Яскраві вироби — темні наміри». Її мета — підвищення обізнаності населення щодо агресивних маркетингових стратегій тютюнової індустрії.

 За результатами опитування Київського міжнародного інституту соціології (лютий березень 2025 р.), 31% українців вживають тютюнові або нікотинові вироби.

45% молоді віком 18–29 років також є споживачами.

75% молоді повідомляють, що бачать рекламу ТВЕН та пристроїв для їх використання.

У центрі кампанії — захист дітей і молоді, які залишаються головною мішенню тютюнового маркетингу.

 Знаємо їхні методи.

 Зупиняємо вплив.

 Захищаємо молодь.

 Інформаційну кампанію реалізує Центр Громадянського Представництва "Життя" за підтримки неприбуткової наукової організації «Vital Strategies» у співпраці з Центр громадського здоров’я України.

https://www.facebook.com/minmolodsport/videos/1290704639431699/
 

Ctrl
Enter
Знайшли помилку
Виділіть та натисніть Ctrl+Enter