В Острозькій міській територіальній громаді відбулося засідання Ради з питань внутрішньо переміщених осіб » Острозька міська рада

В Острозькій міській територіальній громаді відбулося засідання Ради з питань внутрішньо переміщених осіб

person access_time9-04-2025, 10:05 visibility94

 

             В Острозькій міській територіальній громаді відбулося засідання

Ради з питань внутрішньо переміщених осіб

під головуванням Марії Подгородецької - заступника міського голови 

 

            На засіданні розглянуто питання:

  1. Про  затвердження Плану роботи Ради ВПО на 2025 рік та Звіт про діяльність Ради ВПО у 2024 році (доповідав  Роман Новиков - голова Ради з питань внутрішньо переміщених осіб при Острозькій міській раді).
  2. Презентація проекту «Підтримка спроможності державних установ та місцевих громад у зміцненні системи соціального захисту в Україні» (доповідала Ольга Стасюк - регіональна соціальна спеціалістка Благодійної організації «Стабілізейшен суппорт сервісез» в Рівненській  області).
  3. Внесення змін до Порядку формування фондів житла для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб і Порядку надання в тимчасове користування житлових приміщень з фондів житла для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб, затверджених рішенням Острозької міської ради Рівненського району Рівненської області від 29.07.2022 №731 та залучення членів Ради ВПО по вирішенню даних  питань (доповідала Оксана Древко- регіональна юристка Благодійної організації  «Стабілізейшен Суппорт Сервісез» у Рівненській області).

             В обговоренні питань порядку денного прийняли участь всі члени Ради з питань внутрішньо переміщених осіб. Засідання було змістовним та насиченим.

            Діяльність Ради з питань внутрішньо переміщених осіб як консультативно-дорадчий орган є інструментом демократії, завдяки якому внутрішньо переміщені особи можуть впливати на ухвалення рішення щодо них самих на національному, регіональному та місцевому рівнях.

 

 

             

 

 

Ctrl
Enter
Знайшли помилку
Виділіть та натисніть Ctrl+Enter